05
сентябрь
2021
"Абай ауылындағы орта мектебі" отдела образования Кербулакского районанің 2021– 2022 оқу жылына арналған Тәрбие жұмысының жоспары
Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері
Мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
Міндеттері:
I ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ ЖӘНЕ АЗАМАТТЫҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ, ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ
Бағыты: қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
Мақсаты: балалар мен жастардың патриоттық сана-сезімі мен өзіндік сана-сезімін қалыптастыру, Қазақстан Республикасының Конституциясына, мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарауды тәрбиелеу, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, олардың құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарас.
Міндеті: Қазіргі жағдайда тәрбиеленушілердің құқықтық санасын, олардың балалар
мен жастар ортасында құқықбұзушыларға қарсы тұруға дайындығын
қалыптастыру аса маңызды мәсел
II Р У Х А Н И – А Д А М Г Е Р Ш І Л І К Т Ә Р Б И Е С І
Мақсаты: жеке тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның адамгершілік қасиеттері мен көзқарастарын қайта құру туралы қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарына, нормалары мен дәстүрлеріне сәйкес келетін "Рухани жағырудың" құндылық негіздері туралы терең түсінік қалыптастыру; "Өзін-өзі тану" негізінде рухани-адамгершілік тәрбие беру.
Міндеті: Оқушыларды қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдық қасиеттерін және
бағдарларын қалыптастыру.
III ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ
Мақсаты: жеке тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, мемлекеттік тілге, Қазақстан халқының мәдениетіне құрмет көрсетуге бағыттау
Міндеті: Әлемдік өркениеттің өзекті бір саласы – көшпенділердің ұлы мәдениетін заңды мұрагері қазақ халқы екенін оқушы бойына сіңіру
IV О Т Б А С Ы Т Ә Р Б И Е С І
Мақсаты. Неке және отбасы мүшелерін құрметтеу құндылықтарын тәрбиелеу; отбасылық культ; толыққанды отбасын құру үшін денсаулық құндылықтары; отбасы мен достарына деген адалдық; отбасылық дәстүрлер; жәдігерлер мен әдет-ғұрыптарды құрметтеу; ана болудың қасиеттілігі; сезім құндылықтары - сүйіспеншілік, адалдық, достық, ата-аналарды тәрбиелеу, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыру.
Міндеті: Қоғамда адамдар арасындағы оңтайлы және эмоционалды көңіл-күй, қарым-қатынас арқылы адамгершілік,
рухани және гуманитарлық құндылықтарға басымдық беруге әлеуметтік тарихи тәжірибені тарату
VЕ Ң Б Е К Ж Ә Н Е Э К О Н О М И К А Л Ы Қ , ЭКОЛОГИЯЛЫҚ Т Ә Р Б И Е
Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы қатынасты қалыптастыру, жеке тұлғаның экономикалық ойлауы мен экологиялық мәдениетін дамыту, қайталанбас құндылық ретінде табиғатты сүю; кіші Отан ретінде туған табиғатқа деген сүйіспеншілік.
Міндеті: Оқушыларды жеке шеберлік, белсенді және болмысымен беріліп, іс-әрекет жасау, қажетті ресурстарды жұмылдырып, істің мәнісін дұрыс бағалап, өз іс-әрекетін қажетсіз қалмауына мән беріп, еліміздің түпкілікті тиімділігін тиянақтап жаңа өндіріс және қоғамға пайдалы еңбек жасауына ықпал ету
VI КӨП МӘДЕНИЕТТІ ЖӘНЕ КӨРКЕМ-Э С Т Е Т И К А Л Ы Қ Т Ә Р Б ИЕ
Мақсаты: Жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның өнер мен шынайылыққа эстетикалық объектілерді қабылдауға, меңгеруге, бағалауға дайындығын дамыту, оның ішінде "Ұшқыр ой алаңы" мектеп оқушыларының дебаттық қозғалысы" жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру арқылы білім беру ұйымдарында полимәдени орта құру, эстетикалық талғам мен сезімнің эстетикалық санасын, халықтардың ұлттық мәдениеттері құндылықтарына көркемдік-эстетикалық сезімталдықты қалыптастыру.
VII ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ТӘРБИЕ АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ТӘРБИЕСІ
Мақсаты: әр адамның интеллектуалдық мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетті, соның ішінде балалардың кибер мәдениеті мен кибер гигиенасын дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру
Міндеті: Оқушылардың өзіндік бейімділіктерін ашу және олардың мінез-құлық қабілеттерін ескере отырып, жеке тұлға ретінде іс-әрекет субьектісі әрі жеке дара субекті ретінде дамыту.
-қоғамға қызмет етуге бағытталған мәселелерді шешуге жеке тұлға құндылықтарын, алған білімдерін іс-жүзінде шығармашылықпен қолдану дағдылары арқылы өзін- өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру.
VIII Д Е Н Е Т Ә Р Б И Е С І Ж Ә Н Е С А Л А У А Т Т Ы Ө М І Р С А Л Т Ы Н Қ А Л Ы П Т А С Т Ы Р У
Мақсаты. салауатты өмір салтының, дене шынықтыру мен спорттың, дене шынықтырудың құндылығын, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылығын қалыптастыру
Міндеті: Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай ақ, тәрбиеленушілерді сан алуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық жұмыс барысында жүзеге асыру.
Тәрбие жүйесінде басшылыққа алынатын құжаттар
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың нормативті-құқықтық базасы келесі құжаттар:
ü «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы
https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/;
ü Қазақстан Республикасының Конституциясы
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/S1100000002;
Тәрбие жүйесін білім беру ұйымының ұжымы бірігіп жүзеге асырады. Білім алушылардың дамуы үшін жобаны жүзеге асыруға барлық қызметкерлер өз үлесін қосады. Жақсы қасиеттер «Мен айтқандай істе» тұрғысынан емес, «Мен сияқты істе» тұрғысынан берілуі тиіс. Өзінің өнегелі үлгісі негізінде баланы тәрбиелеу – мақсатқа жеткізетін бірден-бір дұрыс тәрбие көзі болып табылады. Бұл бағдарламаны білім беру ұйымы білім алушылардың ата-аналарымен, әлеуметтенудің басқа нысандарымен –білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестерімен тығыз байланыста және ынтымақтастықта тәрбие жұмысының негізгі бағыттары аясында жүзеге асырады
Тәрбие саласына қатысты қазақстандық және халықаралық мерекелер мен атаулы күндер:
Мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
Міндеттері:
- Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.
- Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.
- Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.
- Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету.
- Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ коэволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басщылыққа алуына ықпал ету.
- Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
- Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
- Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
I ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ ЖӘНЕ АЗАМАТТЫҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ, ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ
Бағыты: қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
Мақсаты: балалар мен жастардың патриоттық сана-сезімі мен өзіндік сана-сезімін қалыптастыру, Қазақстан Республикасының Конституциясына, мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарауды тәрбиелеу, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, олардың құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарас.
Міндеті: Қазіргі жағдайда тәрбиеленушілердің құқықтық санасын, олардың балалар
мен жастар ортасында құқықбұзушыларға қарсы тұруға дайындығын
қалыптастыру аса маңызды мәсел
II Р У Х А Н И – А Д А М Г Е Р Ш І Л І К Т Ә Р Б И Е С І
Мақсаты: жеке тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның адамгершілік қасиеттері мен көзқарастарын қайта құру туралы қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарына, нормалары мен дәстүрлеріне сәйкес келетін "Рухани жағырудың" құндылық негіздері туралы терең түсінік қалыптастыру; "Өзін-өзі тану" негізінде рухани-адамгершілік тәрбие беру.
Міндеті: Оқушыларды қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдық қасиеттерін және
бағдарларын қалыптастыру.
III ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ
Мақсаты: жеке тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, мемлекеттік тілге, Қазақстан халқының мәдениетіне құрмет көрсетуге бағыттау
Міндеті: Әлемдік өркениеттің өзекті бір саласы – көшпенділердің ұлы мәдениетін заңды мұрагері қазақ халқы екенін оқушы бойына сіңіру
IV О Т Б А С Ы Т Ә Р Б И Е С І
Мақсаты. Неке және отбасы мүшелерін құрметтеу құндылықтарын тәрбиелеу; отбасылық культ; толыққанды отбасын құру үшін денсаулық құндылықтары; отбасы мен достарына деген адалдық; отбасылық дәстүрлер; жәдігерлер мен әдет-ғұрыптарды құрметтеу; ана болудың қасиеттілігі; сезім құндылықтары - сүйіспеншілік, адалдық, достық, ата-аналарды тәрбиелеу, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыру.
Міндеті: Қоғамда адамдар арасындағы оңтайлы және эмоционалды көңіл-күй, қарым-қатынас арқылы адамгершілік,
рухани және гуманитарлық құндылықтарға басымдық беруге әлеуметтік тарихи тәжірибені тарату
VЕ Ң Б Е К Ж Ә Н Е Э К О Н О М И К А Л Ы Қ , ЭКОЛОГИЯЛЫҚ Т Ә Р Б И Е
Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы қатынасты қалыптастыру, жеке тұлғаның экономикалық ойлауы мен экологиялық мәдениетін дамыту, қайталанбас құндылық ретінде табиғатты сүю; кіші Отан ретінде туған табиғатқа деген сүйіспеншілік.
Міндеті: Оқушыларды жеке шеберлік, белсенді және болмысымен беріліп, іс-әрекет жасау, қажетті ресурстарды жұмылдырып, істің мәнісін дұрыс бағалап, өз іс-әрекетін қажетсіз қалмауына мән беріп, еліміздің түпкілікті тиімділігін тиянақтап жаңа өндіріс және қоғамға пайдалы еңбек жасауына ықпал ету
VI КӨП МӘДЕНИЕТТІ ЖӘНЕ КӨРКЕМ-Э С Т Е Т И К А Л Ы Қ Т Ә Р Б ИЕ
Мақсаты: Жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның өнер мен шынайылыққа эстетикалық объектілерді қабылдауға, меңгеруге, бағалауға дайындығын дамыту, оның ішінде "Ұшқыр ой алаңы" мектеп оқушыларының дебаттық қозғалысы" жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру арқылы білім беру ұйымдарында полимәдени орта құру, эстетикалық талғам мен сезімнің эстетикалық санасын, халықтардың ұлттық мәдениеттері құндылықтарына көркемдік-эстетикалық сезімталдықты қалыптастыру.
VII ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ТӘРБИЕ АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ТӘРБИЕСІ
Мақсаты: әр адамның интеллектуалдық мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетті, соның ішінде балалардың кибер мәдениеті мен кибер гигиенасын дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру
Міндеті: Оқушылардың өзіндік бейімділіктерін ашу және олардың мінез-құлық қабілеттерін ескере отырып, жеке тұлға ретінде іс-әрекет субьектісі әрі жеке дара субекті ретінде дамыту.
-қоғамға қызмет етуге бағытталған мәселелерді шешуге жеке тұлға құндылықтарын, алған білімдерін іс-жүзінде шығармашылықпен қолдану дағдылары арқылы өзін- өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру.
VIII Д Е Н Е Т Ә Р Б И Е С І Ж Ә Н Е С А Л А У А Т Т Ы Ө М І Р С А Л Т Ы Н Қ А Л Ы П Т А С Т Ы Р У
Мақсаты. салауатты өмір салтының, дене шынықтыру мен спорттың, дене шынықтырудың құндылығын, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылығын қалыптастыру
Міндеті: Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай ақ, тәрбиеленушілерді сан алуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық жұмыс барысында жүзеге асыру.
Тәрбие жүйесінде басшылыққа алынатын құжаттар
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың нормативті-құқықтық базасы келесі құжаттар:
ü «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы
https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/;
ü Қазақстан Республикасының Конституциясы
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/S1100000002;
- «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» ҚР Кодексі 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-IV https://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518;
- 2030 жылға дейінгі ҚР отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/fulltext;
- «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
- «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» ҚР Заңы 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
- «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР Заңы 2018 жылғы 02 шілдедегі №169-VI https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
- «Білім туралы» ҚР Заңы 2007 жылғы 27 шілдедегі №319 https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері https://nao.kz/
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері https://nao.kz/.
Тәрбие жүйесін білім беру ұйымының ұжымы бірігіп жүзеге асырады. Білім алушылардың дамуы үшін жобаны жүзеге асыруға барлық қызметкерлер өз үлесін қосады. Жақсы қасиеттер «Мен айтқандай істе» тұрғысынан емес, «Мен сияқты істе» тұрғысынан берілуі тиіс. Өзінің өнегелі үлгісі негізінде баланы тәрбиелеу – мақсатқа жеткізетін бірден-бір дұрыс тәрбие көзі болып табылады. Бұл бағдарламаны білім беру ұйымы білім алушылардың ата-аналарымен, әлеуметтенудің басқа нысандарымен –білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестерімен тығыз байланыста және ынтымақтастықта тәрбие жұмысының негізгі бағыттары аясында жүзеге асырады
Тәрбие саласына қатысты қазақстандық және халықаралық мерекелер мен атаулы күндер:
- 10 тамыз - ҚР Үкіметінің қаулысымен Абай күні;
- 30 тамыз - ҚР Конституциясы күні;
- 1 қыркүйек - Білім күні;
- 10 қыркүйек - Отбасы күні;
- 15 –қыркүйек. Денсаулық фестивалі. (1 аптасы.)
- 15.09-19.09. Діни экстремизмнің алдын алу күні
- 22 қыркүйек – Қазақстан халықтары тілдері мерекесі күні;
- 1 қазан - Қарттар күні;
- 4 қазан - Ұстаздар күні;
- 30қазан - Алкогольмен күрес күні;
- 28.10.- Еңбек күні.
- 15.10-15.11. Құқықтық тәрбие айлығы.
- 16.11-20.11. Мәңгілік Ел. ҚР Ассамблеясына 21 жыл
- 15 қараша - Ұлттық валюта күні;
- 02.11.-07.11. Зорлық-зомбылықтың алдын алу.
- 03.11- 03.12. Дүниежүзілік адам имундық тапшылық синдромымен күрес күні. СПИД-АИТВ алдын алу.
- 18.11. Рухани келісім күні.
- 20 қараша – Балаларқұқығытуралы Конвенция күні;
- 1 желтоқсан – Тұңғыш Президент күні;
- 10 желтоқсан - Адам құқығы күні;
- 16 желтоқсан - Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі күні;
- 26.12 - 30.12. – Жаңа жыл.
- 10.01-10.02. «Абайлаңдар, балалар!» айлығы
- 10.01.-20.01. Қылмыстың алдын алу күні.
- 18 қаңтар – Тұмаудың алдын алу күні;
- 10.02-10.03. «Өмірге Иә деп айт!» Республикалық ақпараттық науқан
- 15 ақпан – Салауатты өмір салты күні;
- 15 ақпан- Кеңес әскерінің Ауғанстан жерінен шығарылған күні.
- 23.02.-24.03. Туберкулездің алдын алу айлығы.
- 01.наурыз- Алғыс айту күні.
- 1 наурыз – Азаматтық қорғаныс күні;
- 8 наурыз - Халықаралық әйелдер күні;
- 22 Наурыз – Наурыз мерекесі;
- 2 сәуір – Халықаралық балалар кітабы күні;
- 7 сәуір - Дүниежүзілік денсаулық күні;
- 10 сәуір- Ескерткіштерді қорғау күні.
- 10 сәуір -21 сәуір аралығында «Қауіпсіз Интернет» атты Республикалық ақпараттық науқан
- 12 сәуір - Ғылымжәне Космонавтика күні;
- 10 сәуір мен 10 мамыр аралығы Патриоттық тәрбие айлығы. (Саяси қуғын- сүргін құрбандарын еске алу күні.)
- 1 мамыр- халықтар достығы және ынтымақтастығы күні;
- 7 мамыр - Отан қорғаушылар күні;
- 9 мамыр - Жеңіс күні;
- 15 мамыр – Халықаралық отбасы күні;
- 31 мамыр –Саяси қуғын сүргінқұрбандарын еске алу күні.
- 1 маусым - Балаларды қорғау күні;
- 4 маусым – ҚР мемлекеттік рәміздер күні;
- «Оқуға құштар мектеп»;
- «Отбасы – орта мектеп»;
- «Құқықтық сана – қауымға пана»;
- «Дәстүр мен ғұрып»;
- «Еңбек – елдің мұраты»;
- «Үнем – қоғам қуаты»;
- «Ерте жастан бастап экологиялық мәдениет»
- «Психологиялық көмек көрсету және мектептің татуластыру қызметтерін ұйымдастыру»
- «Қоғамға қызмет»;
- «Мектеп өмірінің бір күні»;
- «Дебат» қозғалысы;
- Оқушылардың «Өзін-өзі басқару» ұйымдары;
- «Өзін-өзі басқару күні», «Өзін-өзі басқару аптасы» жобалары;
- «Музей сабақтары» – «Музей күні» жобасы;
- «Театр сабақтары» жобасы.
- Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне – 30 жыл;
- Семей ядролық полигонының жабылуына – 30 жыл;
- Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогі, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері Ы.Алтынсариннің туғанына – 180 жыл;
- Қазақ халық поэзиясының әйгілі тұлғасы, өлең сөздің дүлдүлі, жырау, жыршы Жамбыл Жабаевтың туғанына – 175 жыл;
- Қазақтың әйгілі күйші композиторы, Қазақстанның халық әртісі Дина Нұрпейісованың туғанына – 160 жыл;
- Көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері, ұлт-азаттық және Алаш жетекшісі, публицист, ғалым, аудармашы Әлихан Бөкейханның туғанына – 155 жыл;
- Қазақ ақыны, әдебиеттанушы ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынұлының туғанына – 150 жыл;
- Қазақтың лирик ақыны Мұқағали Мақатаевтың туғанына – 90 жыл;
- Көрнекті этнограф, жазушы, әдебиеттанушы ғалым, қоғам қайраткері Ақселеу Сейдімбектің туғанына – 80 жыл.
| № | Тәрбие жұмысының атауы | Аяқтау нысаны | Жауаптылар | Орындау мерзімі |
| I. Тәрбиенің нормативтік құқықтық қамтамасыз ету | ||||
| 1 | АЛҒАШҚЫҚОҢЫРАУҒА АРНАЛҒАН «КЕЛ, БАЛАЛАР, ОҚЫЛЫҚ!» салтанатты жиыны 1 сыныптар үшін ұйымдастырылады «ӘЛІППЕ» алғашқы оқулығы салтанаттытабыс еліледі. Іс-шараға бірінші сыныптардың ата-аналарыңың біреуі қатысу ұсынылады. 2-11 сыныптарда Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған «Тәуелсіздік жетістіктері» тақырыбында республикалық сынып сағаттары, ашық сабақ өтеді. | Жоспар,мәлімет,фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынып жетекшілер | 1 қыркүйек |
| 2 | Қазақстан Республикасының Конституциясы (Баяндама) https://adilet.zan.kz/kaz/docs/S1100000002; | мәлімет,фото,әлеуметтік желіге орналастыру | 30 тамыз | |
| 3 | ҚР «Білім туралы» заң түсіндіру жұмыстары «Білім туралы» ҚР Заңы 2007 жылғы 27 шілдедегі №319 https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319 | мәлімет,фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Метеп әкімшілігі | 1 қыркүйек |
| 4 | ҚР «Тіл туралы» заң түсіндіру жұмыстары | мәлімет,фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Тіл мамандары | 22 қыркүйек |
| 5 | «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы түсіндіру жұмыстары https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/; | мәлімет,фото,әлеуметтік желіге орналастыру | 20 қараша | |
| 6 | «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 «бойынша Өз құқығыңды біл» акция акция https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt. | мәлімет,фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынып жетекшілер | 16 қараша |
| 7 | «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес », туралы түсіндіру жұмыстары | мәлімет,фото,әлеуметтік желіге орналастыру | 19 желтоқсан | |
| 8 | «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» ҚР Кодексі 2011 жылғы 26 желтоқсан түсіндіру жұмыстары №518-IV https://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518 | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | 06 ақпан | |
| 9 | ҚР «Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берілетін мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар туралы» | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | у | 23 тамыз |
| 10 | «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» ҚР 2009 жылғы 4 желтоқсандағы заңы бойынша арнайы әлеуметтік қызмет көрсету | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | 27 тамыз | |
| 11 | «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР Заңы 2018 жылғы 02 шілдедегі №169-VI https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt «Мүмкіндігі шектеулі балалар әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау көрсету туралы», | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Мектеп мейрбекесі | 23 қыркүйек |
| 12 | 2030 жылға дейінгі ҚР отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасы бойынша оқушылардың әлеуметтік жағдайын бақылау https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/fulltext | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | 17 Желтоқсан | |
| 13 | «Кәмелетке толмағандарар асындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдыналу туралы» заңды негізге ала отырып профилактикалық жұмыстар жүргізіу | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | 20Ақпан | |
| ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету | ||||
| Сыныпжетекшісі жұмысын жоспарлау әдістемесі | Жоспар,анықтама фото | Тәрбие орынбасары | 22 Қазан | |
| Сынып жетекшісінің оқушылардың ата-аналарымен қарым-қатынас әдістемесі ақпараттық стенд | Жоспар,анықтама фото | Тәрбие орынбасары | Оқу жылы аясында | |
| "Сынып жетекшісі-тәрбие жұмысының негізгі ұйытқысы" | Жоспар,анықтама фото | Тәрбие орынбасары | 21қаңтар | |
| Сынып жетекшілеріне психологиялық тренинг сауалнама | Жоспар,анықтама фото | Педагог-психолог | 27 қаңтар | |
| ІII. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым бағыттары бойынша іс-шаралар | ||||
| ||||
| 1 | Конституция күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Д.Сәрсенова Тарих пән бірлестіктері АӘД пән мұғлімі | 30 Тамыз |
| 2 | 1 желтоқсан –Тұңғыш Президент күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынып жетекшілері. | 30қараша |
| 3 | «Сыбайлас жемқорлық» « Құқықтық сана-қауымға пана»/Сынып сағаттары/ | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | 5-9 Сынып жетекшілер | Желтоқсан |
| 4 | 16 желтоқсан – ҚР-ның Тәуелсіздік мерекесі күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Тәрбие орынбасары | 15 Желтоқсан |
| 6 | «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» ҚР Заңы 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt Зорлық зомбылыққа жол жоқ профилактикалық жұмыс | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Психолог АӘД пән мұғлімі Сынып жетекшілер | 29 Қазан |
| 7 | Отан қорғаушылар күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Пед.ұйымдастырушы АӘД пән мұғлімі | 7 Мамыр |
| 8 | Ұлы Жеңіс күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Пед.ұйымдастырушы АӘД пән мұғлімі | 9 Мамыр |
| 9 | Сыңғырла ,Соңғы қоңырау | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Тәрбие орынбасары | 25 Мамыр |
| 2. Бағыты: рухани-адамгершілік тәрбие Мақсаты:Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормалары мен дәстүрлерімен келісетін рухани-адамгершілік және этикалық қағидаларын, оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қайта жаңғыр тутуралы "Рухани жаңғыру" құндылықтары негіздерінің, оның ішінде "Құндылықтарға негізделген білім беру", "Қоғамға қызмет" жобаларын іске асыру арқылы терең түсінігін қалыптастыру. | ||||
| 1 | Қарттар күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Пед.ұйымдастырушы Оқушылар ұйымы | 1 Қазан |
| 2 | Ұстаздар күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Пед.ұйымдастырушы Оқушылар ұйымы | 7 Қазан |
| 3. Бағыты: ұлттық тәрбие Мақсаты:жеке тұлғаны жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға, анатілі және мемлекеттіктілге, қазақ халқының мәдениетіне, Қазақстан Республикасының этностары мен этностық топтарына құрмет көрсетуге бағыттау. | ||||
| 1 | Тілдер күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | 5 Қыркүйек |
| 2 | 22 наурыз | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | 22 Наурыз |
| 4. Бағыты:Отбасылық тәрбие Мақсаты:ата-аналарғабілім беру, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыру. | ||||
| 1 | Отбасы күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог-психолог сынып жетекшілер | 11Қыркүйек |
| 2 | Халықаралық отбасы күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынып жетекшілер Педагог ұйымдаструшы | 14 Мамыр |
| 3 | 8 наурыз-Аналар мерекесі | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | 8 Наурыз |
| 5. Бағыты: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие Мақсаты:кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, экономикалық ойлауды және тұлғаның экологиялық мәдениетін дамыту. | ||||
| 1 | «Еңбек- елдің мұраты» | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынып жетекшілер | 29 Қазан |
| 2 | Мамандық иелерімен кездесу | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынып жетекшілер | 28Қаңтар |
| 3 | Ғарышкерлер күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынып жетекшілер Педагог ұйымдаструшы | 10 Сәуір |
| 4 | Құстар күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | 12Сәуір |
| 5 | «Ерте жастан бастап экогогиялық мәдениет» | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынпы жетекшілер | 11 Сәуір |
| Теңге күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | 15 Қараша | |
| ||||
| 1 | КВН | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Оқушылар ұйымы | 8 қараша |
| 2 | Полиглот | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Тіл мамандары | 13 қараша |
| 3 | Алғыс айту күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | 1 Наурыз |
| 7. Бағыты:көп мәдениеттік және көркем-эстетикалық тәрбие Мақсаты:Жалпымәдени мінез-құлықдағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның өнер мен шынайылыққа эстетикалық объектілерді қабылдауға, меңгеруге, бағалауға дайындығын дамыту, оның ішінде "Ұшқыр ой алаңы" мектеп оқушыларының дебаттық қозғалысы" жалпы ұлттық мәдени-білім беру жобасын іскеасыру арқылы білім беру ұйымдарын қолдапмәдени орта құру. | ||||
| 1 | Абай оқуы | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Қазақ тіл мұғалімдері | қыркүйек |
| 2 | Кітапхана сағаты М.Мақатаев | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Кітапханашы | 9 Ақпан |
| 3 | Жаңа жыл мерекесі | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | 25 Желтоқсан |
| 4 | «Театр сабақтары» жобасы | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Сынып жетек | 16 Сәуір |
| 5 | Бірлік,ынтымақ күні | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | 20 Мамыр |
| 6 | «Музей сабақтары» жобасы | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | ||
| 8. Бағыты: Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Мақсаты:Салауатты өмір салтыдағы табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтауды білу үшін кеңістік құру. | ||||
| 1 | Денсаулық фестивальі | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Пән мұғалімдері | 16 Қазан |
| 2 | Үйірме жұмыстары | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Үйірме жетекшілері | 30 Қыркүйек |
| 3 | Қысқы спартакиада | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Пән мұғалімдері | 20Қаңтар |
| 4 | Жазғы спартакиада | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Пән мұғалімдері | 16 мамыр |
| Басқа бағыттар | ||||
| 1 | Рухни жаңғыру бағдарламасы | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | ДТІЖО | үнемі |
| 2 | Қайырымдылық акциялары | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Әлеуметтік педагог | үнемі |
| 3 | Қоғамға қызмет «Адал ұрпақ» клубы | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдаструшы | үнемі |
| 4 | «Отбасы – орта мектеп» | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | ДТІЖО | үнемі |
| 5 | Ұлдар ұйымының жұмысын ұйымдастыру | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Ұлдар ұйымының жетекшісі | үнемі |
| 6 | Қыздар ұйымының жұмысын ұйымдастыру | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Қыздар ұйымының жетекшісі | үнемі |
| 7 | «Дебат» қозғалысы | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдастырушы | үнемі |
| 8 | Оқушылардың «Өзін-өзі басқару» ұйымдары; | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдастырушы | үнемі |
| 9 | «Өзін-өзі басқару күні», «Өзін-өзі басқару аптасы» жобалары | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдастырушы | үнемі |
| 10 | «Оқуға құштар мектеп» | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдастырушы Кітапханшы | үнемі |
| 11 | « Мектеп өмірінің бір күні» | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог ұйымдастырушы | үнемі |
| 12 | «Психологиялық көмек көрсету және мектептің татуластыру қызметтерін ұйымдастыру» | Анықтама фото,әлеуметтік желіге орналастыру | Педагог психолог | Үнемі |