Тәрбие жұмысының жоспары - Алматы облысы Қарасай ауданы "Абай ауылындағы орта мектебі"КММ http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/ ru Тәрбие жұмысының жоспары - Алматы облысы Қарасай ауданы "Абай ауылындағы орта мектебі"КММ DataLife Engine Жоғарғы сынып окушыларына ішкі тәртіп ережелері түсіндірілді http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/zn-z-baalau/2022-2023-ou-zhyly/trbie-zhmysyny-zhospary/289-zhoary-synyp-okushylaryna-shk-trtp-erezheler-tsndrld.html http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/zn-z-baalau/2022-2023-ou-zhyly/trbie-zhmysyny-zhospary/289-zhoary-synyp-okushylaryna-shk-trtp-erezheler-tsndrld.html
]]>

]]>
admin Wed, 14 Feb 2024 13:14:59 +0600
5-7 сынып оқушылары арасында "Тәуелсіздік-тұғырым" тақырыбында мәнерлеп оқу сайысы өтті http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/zn-z-baalau/2022-2023-ou-zhyly/trbie-zhmysyny-zhospary/282-5-7-synyp-oushylary-arasynda-tuelszdk-tyrym-tayrybynda-mnerlep-ou-sajysy-tt.html http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/zn-z-baalau/2022-2023-ou-zhyly/trbie-zhmysyny-zhospary/282-5-7-synyp-oushylary-arasynda-tuelszdk-tyrym-tayrybynda-mnerlep-ou-sajysy-tt.html ]]> ]]> admin Fri, 22 Dec 2023 17:02:07 +0600 «Абай ауылындағы орта мектебі» КММ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫ http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/zn-z-baalau/2022-2023-ou-zhyly/trbie-zhmysyny-zhospary/270-abaj-auylynday-orta-mekteb-kmm-trbie-zhmysyny-zhyldy-zhospary.html http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/zn-z-baalau/2022-2023-ou-zhyly/trbie-zhmysyny-zhospary/270-abaj-auylynday-orta-mekteb-kmm-trbie-zhmysyny-zhyldy-zhospary.html Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі №472 бұйрығы
Жоспарды әзірлеуге негіздеме:
       Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие процесі білім алушылардың интеллектуалдық, патриоттық, руханиадамгершілік пен дене дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық тәсілдер мен құндылықтарға негізделіп жүзеге асырылады. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның жаппай қатысуымен кешенді түрде өткізілуі тиіс. 
Тәрбие  жұмысын   ұйымдастырудың  негізгі нормативтік  құқықтық   құжаттары:
1) Бала құқықтары туралы БҰҰ Конвенциясы; 
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы; 
3)«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі;
 4)«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы; 
5)«Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-ІY Заңы; 
6)«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VI Заңы; 
7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы; 
8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; 
9) ҚР БҒМ 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері; 
10) ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
Нормативтік құқықтық қамтамасыз ету:
1.«Білім туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319
2.«Педагог мәртебесі туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1900000293
3.«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000345_
4.«Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000306
5.«Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000343
6.Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P2100000137
7.«Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015893
8.«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669
9.«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1200008275
10.«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600014235
11.«Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары»https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018172
12.«Білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шартының нысандары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013227
13.«Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P080000077
14.«Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V090005750 
15.«Жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013272
16.«Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015584
17.«Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарын бейнебақылау жүйелерімен жарақтау стандарттары және оларға қойылатын талаптар» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018239
18.«Педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) қағидалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020618
2022-2023 оқу   жылында  білім  беру   ұйымдарында  мынадай  жобалар іске   асырылатын  болады:
  1. «Отбасы – орта мектеп»
  2. «Оқуға құштар мектеп»
  3.  «Еңбек   - елдің мұраты»
  4.  «Ерте жастан экологиялық мәдениет»
  5. «Қоғамға қызмет»
  6. «Психологиялық қызмет және мектептегі татуласу қызметтерін ұйымдастыру»
Тәрбие саласына қатысты қазақстандық және  халықаралық мерекелер мен атаулы күндер:
30 тамыз   - ҚР  Конституциясы  күні;
1 қыркүйек -   Білім күні;
5 қыркүйек – Қазақстан халықтары тілдері мерекесі күні;
10 қыркүйек - Отбасы күні;
15 –қыркүйек. Денсаулық фестивалі. (1 аптасы.)
15.09-19.09. Діни экстремизмнің алдын-алу күні;
1 қазан - Қарттар күні;
4 қазан - Ұстаздар күні;
25 қазан-Республика күні  
30 қазан   - Алкогольмен күрес күні;
28.10.- Еңбек күні;
15.10-15.11. Құқықтық тәрбие айлығы.
16.11-20.11. Мәңгілік Ел. ҚР Ассамблеясына 21 жыл
15 қараша -   Ұлттық валюта күні;
02.11.-07.11. Зорлық-зомбылықтың алдын-алу;
03.11- 03.12. Дүниежүзілік адам иммундық  тапшылық синдромымен күрес күні. СПИД-АИТВ алдын-алу;
16.11- Толеранттылық  күні;
18.11. Рухани келісім күні;
20 қараша – Балалар  құқығы туралы Конвенция күні; 
10 желтоқсан - Адам құқығы күні;
16 желтоқсан - Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі күні;
26.12 - 30.12. – Жаңа жыл;
10.01-10.02. «Абайлаңдар, балалар!» айлығы;
10.01.-20.01. Қылмыстың алдын-алу күні;
18 қаңтар – Тұмаудың алдын алу күні;
10.02-10.03. «Өмірге Иә деп айт!» Республикалық ақпараттық науқан;
15 ақпан – Салауатты өмір салты күні;
15 ақпан- Кеңес әскерін Ауғанстаннан шығарылған күні;
23.02.-24.03. Туберкулездің алдын-алу айлығы;
1 наурыз- Алғыс айту күні;
1 наурыз –   Азаматтық қорғаныс күні;
8 наурыз - Халықаралық әйелдер күні;
22 Наурыз – Наурыз  мерекесі;
2 сәуір – Халықаралық балалар кітабы күні;
7 сәуір - Дүниежүзілік денсаулық күні;
10 сәуір- Ескерткіштерді қорғау күні;
10 сәуір -21 сәуір аралығында «Қауіпсіз Интернет» атты Республикалық ақпараттық науқан;
12 сәуір - Ғылым және Космонавтика күні;
10 сәуір мен 10 мамыр аралығы Патриоттық тәрбие айлығы. (Саяси қуғын- сүргін құрбандарын еске алу күні.)
1 мамыр - халықтар достығы және ынтымақтастығы күні;
7 мамыр - Отан қорғаушылар күні;
9 мамыр - Жеңіс күні;
15 мамыр – Халықаралық отбасы күні;
31 мамыр –Саяси қуғын сүргін құрбандарын еске алу күні;
1 маусым   - Балаларды қорғау күні;
4 маусым – ҚР мемлекеттік рәміздер күні;
1 шілде- Домбыра күні;
6 шілде – Астана күні;
Тәрбие жұмысының тақырыбы:
«Қазақстандық   патриотизм мен адами құндылықтарға   негізделген жеке тұлға қалыптастыру»
Тәрбиелік мақсаты: «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының негізгі құндылықтарын жүзеге асыру арқылы, салауатты және рухани дамыған, интеллектуалды,  бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру
Тәрбиенің міндеттері:
  • «Бала құқықтары туралы Конвенцияны»  іске асыру; 
  • ҚР Конституциясын  басшылыққа алып құқықтық сананы қалыптастыру және дамыту, жастар арасында қатігездік пен күш көрсетуге ымырасыз болуға, жаңа демократиялық қоғамда өмір сүре білуге, жемқорлыққа «жоқ» деп айта білуге үйрету; 
  • ҚР «Білім туралы заңын» іске асыру бағдарламасын жалғастыру, сапалы біліммен қамтамсыз ету;
  • ҚР мектеп оқушыларының патриоттық тәрбие беру тұжырымдамасын пайдалану, азаматтық-патриоттық сананы қалыптастыру, рухани-адамгершілік қасиеттерді жетілдіру, этикалық принциптерді ұстана отырып қазақстандық қоғамның нормалары мен дәстүрлеріне қайшы келмеу;
  • Тұлғаның адами және ұлттық құндылықтарды ұстана отырып, қазақ халқының тілін, дәстүрлерін мойындауға, ұстануға  жетелеу, полимәдениетті тұлғаны қалыптастыру мен толерантылықты нығайту, Қазақстан Республикасында өмір сүретін түрлі этностар мен этнотоптардың тілін, мәдениетін дәріптеуге үйрету;
  • Отбасылық құндылықтарды кеңінен насихаттау, ата-аналардың психологиялық, педагогикалық білімін жетілдіру, ата-ананың баланың тұлға ретінде қалыптасына, тәрбиесіне жауаптылығын сезіндіру;
  • Еңбек дағдысын қалыптастыру, тұлғаның экономикалық ойлау дағдысын ұштап, болашақ мамандығын таңдауда жол ашу, экологиялық мәдениетті дамыту, ұжымдық қарым-қатынастың ережесін біліп, өмірде қолдану;
  • Интеллектуалдық мүмкіндіктердің, дарындылық пен көшбасшылық қасиеттердің  дамуына, тұлғаның ақпараттық мәдениетінің дамуына қажетті мотивациялық кеңістікті қалыптастыру;
  • Мектепте көпмәдениетті ортаны қалыптастыруға ықпал ету, ортақ мәдениет дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және өмірдегі эстетикалық нысандарды қабылдауға, игеруге, бағалауға дайын болуын қаматамсыз ету;
  • Дене тәрбиесіне жіті назар аударып, салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын қалыптастыруға ыңғайланған кеңістік орнатып, оқушыны өзінің   физикалық және психологиялық денсаулығына нұқсан келтіретін факторларды анықтай білуге үйрету.
Нәтижесінде:
Ø  Азаматтық-патриоттық сана-сезімі жоғары;
Ø  Рухани-адамгершілік қасиеттері дамыған;
Ø  Отбасылық құндылықтарды ұстанатын;
Ø  Құқықтық санасы нығайып қалыптасқан;    
Ø  Салауатты өмір салтын ұстанатын;.
Ø  Интеллектуалды, білімді, жан-жақты   және бәсекеге қабілетті;
Ø  Қазақстан Республикасының әлеуметтік, экономикалық және саяси өміріне белсене қатысатын, халқымыздың бай өмір тәжірибесі негізінде тәрбиеленген, ұлттық менталитетімізді бойына сіңірген   ХХІ ғасырдың жеке тұлғасы тәрбиеленеді.
ТӘРБИЕЛІК  БАҒЫТТАР:
Ø  Қазақстандық патриотизм мен азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие
Ø  Рухани-адамгершілік  тәрбиесі;
Ø  Ұлттық сананы қалыптастыру тәрбиесі;
Ø  Отбасылық тәрбие
Ø  Еңбек,  экономикалық  және экологиялық тәрбие;
Ø  Көпмәдениетті  және көркем-эстетикалық тәрбие 
Ø  Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Ø  Дене  тәрбиесі мен салауатты өмір салтын ұстану тәрбиесі.
]]>
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі №472 бұйрығы
Жоспарды әзірлеуге негіздеме:
       Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие процесі білім алушылардың интеллектуалдық, патриоттық, руханиадамгершілік пен дене дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық тәсілдер мен құндылықтарға негізделіп жүзеге асырылады. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның жаппай қатысуымен кешенді түрде өткізілуі тиіс. 
Тәрбие  жұмысын   ұйымдастырудың  негізгі нормативтік  құқықтық   құжаттары:
1) Бала құқықтары туралы БҰҰ Конвенциясы; 
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы; 
3)«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі;
 4)«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы; 
5)«Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-ІY Заңы; 
6)«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VI Заңы; 
7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы; 
8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; 
9) ҚР БҒМ 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері; 
10) ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
Нормативтік құқықтық қамтамасыз ету:
1.«Білім туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319
2.«Педагог мәртебесі туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1900000293
3.«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000345_
4.«Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000306
5.«Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» ҚР Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000343
6.Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P2100000137
7.«Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015893
8.«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669
9.«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1200008275
10.«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600014235
11.«Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары»https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018172
12.«Білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шартының нысандары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013227
13.«Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P080000077
14.«Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V090005750 
15.«Жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013272
16.«Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015584
17.«Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарын бейнебақылау жүйелерімен жарақтау стандарттары және оларға қойылатын талаптар» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018239
18.«Педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) қағидалары» https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020618
2022-2023 оқу   жылында  білім  беру   ұйымдарында  мынадай  жобалар іске   асырылатын  болады:
  1. «Отбасы – орта мектеп»
  2. «Оқуға құштар мектеп»
  3.  «Еңбек   - елдің мұраты»
  4.  «Ерте жастан экологиялық мәдениет»
  5. «Қоғамға қызмет»
  6. «Психологиялық қызмет және мектептегі татуласу қызметтерін ұйымдастыру»
Тәрбие саласына қатысты қазақстандық және  халықаралық мерекелер мен атаулы күндер:
30 тамыз   - ҚР  Конституциясы  күні;
1 қыркүйек -   Білім күні;
5 қыркүйек – Қазақстан халықтары тілдері мерекесі күні;
10 қыркүйек - Отбасы күні;
15 –қыркүйек. Денсаулық фестивалі. (1 аптасы.)
15.09-19.09. Діни экстремизмнің алдын-алу күні;
1 қазан - Қарттар күні;
4 қазан - Ұстаздар күні;
25 қазан-Республика күні  
30 қазан   - Алкогольмен күрес күні;
28.10.- Еңбек күні;
15.10-15.11. Құқықтық тәрбие айлығы.
16.11-20.11. Мәңгілік Ел. ҚР Ассамблеясына 21 жыл
15 қараша -   Ұлттық валюта күні;
02.11.-07.11. Зорлық-зомбылықтың алдын-алу;
03.11- 03.12. Дүниежүзілік адам иммундық  тапшылық синдромымен күрес күні. СПИД-АИТВ алдын-алу;
16.11- Толеранттылық  күні;
18.11. Рухани келісім күні;
20 қараша – Балалар  құқығы туралы Конвенция күні; 
10 желтоқсан - Адам құқығы күні;
16 желтоқсан - Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі күні;
26.12 - 30.12. – Жаңа жыл;
10.01-10.02. «Абайлаңдар, балалар!» айлығы;
10.01.-20.01. Қылмыстың алдын-алу күні;
18 қаңтар – Тұмаудың алдын алу күні;
10.02-10.03. «Өмірге Иә деп айт!» Республикалық ақпараттық науқан;
15 ақпан – Салауатты өмір салты күні;
15 ақпан- Кеңес әскерін Ауғанстаннан шығарылған күні;
23.02.-24.03. Туберкулездің алдын-алу айлығы;
1 наурыз- Алғыс айту күні;
1 наурыз –   Азаматтық қорғаныс күні;
8 наурыз - Халықаралық әйелдер күні;
22 Наурыз – Наурыз  мерекесі;
2 сәуір – Халықаралық балалар кітабы күні;
7 сәуір - Дүниежүзілік денсаулық күні;
10 сәуір- Ескерткіштерді қорғау күні;
10 сәуір -21 сәуір аралығында «Қауіпсіз Интернет» атты Республикалық ақпараттық науқан;
12 сәуір - Ғылым және Космонавтика күні;
10 сәуір мен 10 мамыр аралығы Патриоттық тәрбие айлығы. (Саяси қуғын- сүргін құрбандарын еске алу күні.)
1 мамыр - халықтар достығы және ынтымақтастығы күні;
7 мамыр - Отан қорғаушылар күні;
9 мамыр - Жеңіс күні;
15 мамыр – Халықаралық отбасы күні;
31 мамыр –Саяси қуғын сүргін құрбандарын еске алу күні;
1 маусым   - Балаларды қорғау күні;
4 маусым – ҚР мемлекеттік рәміздер күні;
1 шілде- Домбыра күні;
6 шілде – Астана күні;
Тәрбие жұмысының тақырыбы:
«Қазақстандық   патриотизм мен адами құндылықтарға   негізделген жеке тұлға қалыптастыру»
Тәрбиелік мақсаты: «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының негізгі құндылықтарын жүзеге асыру арқылы, салауатты және рухани дамыған, интеллектуалды,  бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру
Тәрбиенің міндеттері:
  • «Бала құқықтары туралы Конвенцияны»  іске асыру; 
  • ҚР Конституциясын  басшылыққа алып құқықтық сананы қалыптастыру және дамыту, жастар арасында қатігездік пен күш көрсетуге ымырасыз болуға, жаңа демократиялық қоғамда өмір сүре білуге, жемқорлыққа «жоқ» деп айта білуге үйрету; 
  • ҚР «Білім туралы заңын» іске асыру бағдарламасын жалғастыру, сапалы біліммен қамтамсыз ету;
  • ҚР мектеп оқушыларының патриоттық тәрбие беру тұжырымдамасын пайдалану, азаматтық-патриоттық сананы қалыптастыру, рухани-адамгершілік қасиеттерді жетілдіру, этикалық принциптерді ұстана отырып қазақстандық қоғамның нормалары мен дәстүрлеріне қайшы келмеу;
  • Тұлғаның адами және ұлттық құндылықтарды ұстана отырып, қазақ халқының тілін, дәстүрлерін мойындауға, ұстануға  жетелеу, полимәдениетті тұлғаны қалыптастыру мен толерантылықты нығайту, Қазақстан Республикасында өмір сүретін түрлі этностар мен этнотоптардың тілін, мәдениетін дәріптеуге үйрету;
  • Отбасылық құндылықтарды кеңінен насихаттау, ата-аналардың психологиялық, педагогикалық білімін жетілдіру, ата-ананың баланың тұлға ретінде қалыптасына, тәрбиесіне жауаптылығын сезіндіру;
  • Еңбек дағдысын қалыптастыру, тұлғаның экономикалық ойлау дағдысын ұштап, болашақ мамандығын таңдауда жол ашу, экологиялық мәдениетті дамыту, ұжымдық қарым-қатынастың ережесін біліп, өмірде қолдану;
  • Интеллектуалдық мүмкіндіктердің, дарындылық пен көшбасшылық қасиеттердің  дамуына, тұлғаның ақпараттық мәдениетінің дамуына қажетті мотивациялық кеңістікті қалыптастыру;
  • Мектепте көпмәдениетті ортаны қалыптастыруға ықпал ету, ортақ мәдениет дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және өмірдегі эстетикалық нысандарды қабылдауға, игеруге, бағалауға дайын болуын қаматамсыз ету;
  • Дене тәрбиесіне жіті назар аударып, салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын қалыптастыруға ыңғайланған кеңістік орнатып, оқушыны өзінің   физикалық және психологиялық денсаулығына нұқсан келтіретін факторларды анықтай білуге үйрету.
Нәтижесінде:
Ø  Азаматтық-патриоттық сана-сезімі жоғары;
Ø  Рухани-адамгершілік қасиеттері дамыған;
Ø  Отбасылық құндылықтарды ұстанатын;
Ø  Құқықтық санасы нығайып қалыптасқан;    
Ø  Салауатты өмір салтын ұстанатын;.
Ø  Интеллектуалды, білімді, жан-жақты   және бәсекеге қабілетті;
Ø  Қазақстан Республикасының әлеуметтік, экономикалық және саяси өміріне белсене қатысатын, халқымыздың бай өмір тәжірибесі негізінде тәрбиеленген, ұлттық менталитетімізді бойына сіңірген   ХХІ ғасырдың жеке тұлғасы тәрбиеленеді.
ТӘРБИЕЛІК  БАҒЫТТАР:
Ø  Қазақстандық патриотизм мен азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие
Ø  Рухани-адамгершілік  тәрбиесі;
Ø  Ұлттық сананы қалыптастыру тәрбиесі;
Ø  Отбасылық тәрбие
Ø  Еңбек,  экономикалық  және экологиялық тәрбие;
Ø  Көпмәдениетті  және көркем-эстетикалық тәрбие 
Ø  Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Ø  Дене  тәрбиесі мен салауатты өмір салтын ұстану тәрбиесі.
]]>
admin Mon, 05 Sep 2022 17:43:07 +0600
Білім алушылардың субъективті жаңа білімді меңгеруі мен таным мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/zn-z-baalau/2022-2023-ou-zhyly/trbie-zhmysyny-zhospary/267-blm-alushylardy-subektivt-zhaa-blmd-megeru-men-tanym-mselelern-sheshuge-ltty-dstrlerd-mdeniett-zerdeleuge-zhne-zhalpyadamzatty-ndylytardy-sruge-bayttalan-trbie-zhmysyn-ske-asyru.html http://abai-auyl-karasai.mektebi.kz/zn-z-baalau/2022-2023-ou-zhyly/trbie-zhmysyny-zhospary/267-blm-alushylardy-subektivt-zhaa-blmd-megeru-men-tanym-mselelern-sheshuge-ltty-dstrlerd-mdeniett-zerdeleuge-zhne-zhalpyadamzatty-ndylytardy-sruge-bayttalan-trbie-zhmysyn-ske-asyru.html         «Абай ауылындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тәрбие жүйесін жетілдіру стратегиясын айқындайтын нормативтік-ұйымдастырушылық негіз: 

1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы; 

2) ҚР Конституциясы; 

3) 2011 жылғы 26 желтоқсандағы" Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы " Қазақстан Республикасының Кодексі; 

4) Қазақстан Республикасындағы 2030 жылға дейінгі отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасы; 

5) "Қазақстан Республикасындағы «Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы; 

6)"Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың профилактикасы туралы" Қазақстан Республикасының Заңы; 

7) "Балаларды денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңы; 

8) ҚР "Білім туралы" Заңы;  

9)Қазақстан Республикасының білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы (әртүрлі кезеңдер);   

10) "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайында Тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 Бұйрығы, "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайында Тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздерін іске асыру жөніндегі 2019-2024 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары 

11) Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері 

       Педагогикалық ұжым тәрбие міндеттерін шешу барысында мынадай қағидаттарды ұстанады: табиғаттылық қағидаты, ізгілендіру қағидаты, сабақтастық қағидаты, мәдениеттану қағидаты, қызметте және қызмет арқылы тәрбиелеу қағидаты, субъективтілік қағидаты, педагогикалық өзара іс-қимылды дербестендіру қағидаты, полисубектілік қағидаты, диалогтық қағидаты, белсенділік қағидаты, жоғары талапшылдықпен ұштастыра отырып, тұлғаны құрметтеу қағидаты, қызметте сәттілікті қамтамасыз ету, позитивке сүйену принципі, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу принципі. Осыған байланысты мектепте белгілі бір дәстүрлер қалыптасты. Жылдан жылға қайталанатын іс-шаралар бар. Бұл балалар да, ата-аналар да күтетін және қуана қатысатын іс-шаралар.  Осының арқасында тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптардың: отбасының, мектептің, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізіледі.                  Мектептегі жобалар: 

- "Денсаулық" Фестивалі 

- "Оқуға құштар мектепжобасы 

- «Ерте жастан экологиялық мәдениет

- Оқушылардың "өзін-өзі басқаруын" ұйымдастыру   

--  Пәндік онкүндіктер

- "Музей сабақтары", "Музей күні"жобасы

  -Мектеп спорт лигасы" жобасы 

         Мектепте ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасалған.  Мектепте оқушылардың өзін - өзі басқаруы-Президенттік кеңес жұмыс істейді. Мектеп президентінің сайлауы екі жылда бір рет өткізіледі. Бұл жоба 8-11 сынып оқушылары Қазақстан Республикасының мәжілісіне, Парламентіне, мәслихаттарына нақты сайлау жүйесімен танысатындай етіп салынған.  Жоба белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастыруға арналған. Іс-шараның барлық барысы әлеуметтік желілерде мектептің веб-беттерінде жарияланады, оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар кеңінен талқылайды. 2022-2023 оқу жылында оқушылардың өзін-өзі басқару Президенттік кеңесінің жанынан балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі кеңес құрылды, ол келесі жылы жинақталған тәжірибе мен білімнен кейін мектеп медиациясы орталығына айналады. Сондай-ақ мектепте әскери-патриоттық клуб, "Жас қыран" (1-4 сыныптар), "Жас Ұлан" (5-10 сыныптар), "Жас Сарбаз"балалар-жасөспірімдер қозғалыстарын құру сапалы тәрбие берудің шарты болып табылады. Сонымен қатар, 10 дене шынықтыру мұғалімі Дене тәрбиесі бойынша сыныптан тыс жұмыстар жүргізеді. Мектепте баскетбол, бокс, волейбол, футбол, шахмат, тоғызқұмалақ, бес тас, асық ату, теннис, қолдобы, жеңіл атлетика  үйірмелері  жұмыс істейді.  

        Мектептегі тәрбие жұмысы келесі  8 бағыт  бойынша жүзеге асырылады (тәрбие жұмысының жоспарларында көрсетілген, есепке қоса беріледі): 

1.  Қазақстандық патриотизм мен азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие  

2.  Рухани-адамгершілік тәрбиесі. 

3.  Ұлттық  сананы қалыптастыру тәрбиесі.  

4.   Отбасылық тәрбие.  

5.   Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие. 

6.   Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.  

7.   Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

8.   Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын ұстану тәрбиесі 

         Азаматтыққа және патриотизмге, өз Отанына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу - Мемлекеттік рәміздерді құрметтеу, халықтық дәстүрлерді қастерлеу, конституцияға қарсы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеушілік үш бағытта жүргізіледі. Бұл ата-аналармен жұмыс, ата-аналар дәрісі арқылы (тәрбие жұмысы тұрғысынан тақырыптар), оқушылармен ақпараттық-ағарту жұмыстары арқылы.

- "Мектеп жарғысы", "Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу туралы» ҚР Заңы, "Жасөспірімдердің әкімшілік және қылмыстық жауапкершілігі" "Құқықтық алфавит"құқықтық тақырыптары бойынша сынып сағаттары 

- Мониторинг. Мониторингтің әртүрлі функциялары бар. Мектеп мониторингі зерттелетін мәселе бойынша ақпаратты жинауға және жалпылауға мүмкіндік беріп қана қоймайды, сонымен қатар оқушылардың санасына әсер етуге мүмкіндік береді, белгілі бір әрекеттердің заңдылығы туралы ойлануға мәжбүр етеді және белсенді оң әрекетке итермелейді. Шамамен тақырыптар: "Жасөспірімдердің әкімшілік және қылмыстық жауапкершілігі", "Тыйым салынған заттарды қолдану" және т. б. (9-10), "құқық бұзушылық дегеніміз не?"5-11 сынып," Мен баламын, мен оқушымын. Мен не білуім керек?"1-4 кл, "Құқық бұзушылық дегеніміз не?"5-11 сыныптар - сауалнама сұрақтарына жауап беру.  

- Дәрістер. Мектепте құқықтық білім беру  жұмыс істейді, Д.Сарсенова басқарады  (тарих пән мұғалімі). Лекторлық топ құрылып, балалар құқықтық тақырыптар бойынша дәрістер, әңгімелер мен тренингтер, құқықтық мәдениетті қалыптастыруға және құқықтық кеңістікте өмір сүруге арналған тренингтер өткізеді.  

        Бастауыш мектептің саяси және құқықтық мәдениетті тәрбиелеу бойынша сынып жетекшілері "ҚР Конституциясы күні"," Отбасындағы балалардың құқықтарын қорғау"," Телефон терроризмі","Айналамыздағы қауіптер","Сыбайлас жемқорлық –жоқ!». Әр іс-шараның алдында аталған тақырыптар бойынша ата-аналардың әңгімелері өтеді. Сонымен қатар, ата – аналар лекториясының сұрақтарына жоғары сыныптарда "отбасында заңға бағынатын мінез-құлықты қалыптастыру", "Отбасы-тұлғаның бесігі", "Жасөспірімдердің әкімшілік және қылмыстық жауапкершілігі", "Отбасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық"тақырыптары енгізілген. Жиналыстар сыныптардың параллельдері бойынша өткізілді, бұл тиісті жастағы балаларды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін қарастыруға мүмкіндік берді. 

      Мектепте құқықбұзушылықтың  алдын алу кеңесі жұмыс істейді. Кеңес құрамы таңдалды, алдын алу Кеңесінің бір жылға арналған жұмыс жоспары бекітілді. Отырыстар жоспар бойынша және жоспардан тыс өткізіледі. Олар мектеп Жарғысын бұзған оқушылардың мінез-құлқын ғана емес, сонымен қатар ата-аналармен және оқушылармен құқыққа қайшы мінез-құлықтың алдын алу бойынша жеке әңгімелер өткізеді. Бұл жұмыс құқық бұзушылықтың алдын алуды айтарлықтай арттырды. 2020 жылдан 2023 жылға дейінгі соңғы үш оқу жылдар  аралығында аудандық кәмелетке толмағандар ісі есебінде оқушылар жоқ. Мектепте мектепішілік есеп бар. Мектепішілік есепте девиантты мінез-құлыққа бейім 3 оқушы  бар. Мұндай балалармен психологтар, кәмелеттік жасқа толмағандар ісі инспекторы жұмыс істейді және оларға тәлімгерлер тағайындалады.  

       Мектеп Қарасай  ІІББМБ-мен бірлескен жұмыс жоспарланып, жүргізілуде, мектептің әлеуметтік паспорты жасалды. Қарасай ауданының   кәмелеттік жасқа толмағандар ісі инспекторларымен бірге рейдтер мен әңгімелер  мектепішілік есепте тұрған оқушылардың, тұрмысы нашар отбасылардың пәтерлері бойынша рейд  ұйымдастырылды. Мектепте  «Сенім жәшігі» мен  «Сенім телефондары»  жұмыс істейді. Сондай-ақ, кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті  мінездің   алдын алу бойынша ақпараттық жұмыстарға көп көңіл бөлінеді. Оқушылар өмірлік дағдылардың элементтерін ашатын сабақтармен қамтылған.  

]]>
admin Sat, 21 May 2022 16:04:32 +0600